FAQ – Frequently Asked Questions

Veelgestelde vragen over onze training, e-lessen en uw account.

Vragen over mijn account bij Pharmatech

Ik ben al ingelogd. Hoe kom ik nu bij mijn accountgegevens?
U gebruikt hiervoor de knop rechtsboven met het Pharmatech logo erop. Klik erop en klik daarna op ‘Uw account’.

Ik heb geen wachtwoord. Hoe kan ik inloggen?
Bij het inloggen staat ook een optie ‘Wachtwoord vergeten?’ Als u deze optie gebruikt, krijgt u een mail waarmee u uw wachtwoord kan resetten. Het kan soms even duren voordat u de mail ontvangt. Bij sommige mensen komt de mail in de spam terecht.

Ik ga een training bij jullie volgen. Kan ik alvast leren voor de toets?
Nee, u kunt nog niet leren voor de toets. Al onze trainingen en toetsen zijn zo gemaakt dat dit niet nodig is. Indien voorkennis of een andere training ter voorbereiding noodzakelijk is, wordt dit vermeld in het trainingsprogramma (onder de knop Info op de programma-pagina).

Ik heb bij jullie een training gevolgd. Waar vind ik de geüploade documenten?
Log in op pharmamt.nl en klik dan op de gele balk op ‘Mijn documenten’.

Vragen over standaard & in-company trainingen

nHoe weet ik of er nog plek is voor een training?
Zolang er op de website in de lijst nog niet ‘vol’ achter een training staat, is er nog plek. Indien de training vol is, kunt u contact met ons opnemen om op de wachtlijst gezet te worden.

Ik zoek een training over een ander onderwerp, die jullie niet aanbieden. Wat zijn de mogelijkheden?
Wij kunnen een training op maat geven. Neem contact met ons op om te vragen naar de mogelijkheden voor een in-company-training.

Ik heb mij ingeschreven voor een training/webinar, maar heb geen bevestiging gekregen. Wat nu?
Het kan zijn dat de mail in uw spam terecht gekomen is. Mocht dit niet zo zijn, stuur dan een mail naar info@pharmatech.nl. Dan checken we of uw inschrijving bij ons is binnengekomen.

Hoe weet ik welke training voor mij(n collega’s) geschikt is?
In de lijst met trainingen (www.pharmatech.nl/training/cursusprogramma/) kan u op Info klikken om meer informatie over de training te lezen. Heeft u daarna nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat is het maximum aantal deelnemers voor een training?
Het maximaal aantal deelnemers is voor de meeste trainingen in Hoevelaken 14 personen. Wilt u meer dan drie mensen aanmelden, neem dan contact met ons op voor een training op maat. Bij in-company trainingen is het maximum aantal deelnemers uit te breiden..

We willen meerdere werknemers trainen. Kan een training worden afgestemd op ons bedrijf?
Ja, wij kunnen zeker een training op maat geven. Neem contact met ons op om te vragen naar de mogelijkheden voor een in-company-training.

Ik wil mijn collega aanmelden voor een training bij Pharmatech. Kan dat?
Ja, dat kan. U dient hiervoor zelf een account aanmaken. Daarna klikt u in het trainingsprogramma op aanmelden en vervolgens op ‘schrijf meerdere personen in’. Hier kan u de gegevens van uw collega invullen.

Ik heb een certificaat ontvangen na mijn deelname van een een training bij jullie. Hoe lang is mijn certificaat geldig?
In principe is er geen verjaringsdatum. Wel is het uiteraard goed om uw kennis up-to-date te houden. Wij raden dan ook aan om eens in de 3 jaar de training (of, indien beschikbaar, een follow-up) te volgen.

Is jullie trainingslocatie in Hoevelaken ook met het openbaar vervoer te bereiken?
Ja, bushalte ‘Julianalaan’ en bushalte ‘Bedrijventerrein Hogenbrink’ zijn elk zo’n 250 meter lopen. Station Hoevelaken ligt op 1,8 kilometer afstand.

Ik wil mijn inschrijving voor een training annuleren. Kan dat?
Voor het annuleren van inschrijvingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Vragen over e-learning

Ik heb een les gevonden die ik wil doen. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt met iDeal of via een factuur betalen. Zodra u als bedrijf twee keer, of vaker, dezelfde les wilt afnemen, kunt u het beste even contact opnemen met info@pharmatech.nl voor een factuur op maat.

Ik wil me inschrijven voor een training, maar moet eerst een account aanmaken. Waarom moet dat?
In uw account plaatsen we documenten die de trainer aanraadt en uploaden we na de training uw certificaat. Als u later nog een e-les of training bij ons volgt, komt dit allemaal overzichtelijk bij elkaar te staan..

Ik wil de e-les met credit card betalen. Kan dat?
Nee, dat is bij ons niet mogelijk. Wij bieden alleen de betaaloptie iDeal aan.

Ik heb een sleutel voor een e-les ontvangen, maar hij werkt niet. Hoe kom ik toch bij de les?
De sleutel is wat anders dan het wachtwoord. De sleutel voert u pas in bij het scherm van de e-les. Daarnaast: weet u zeker dat u bij de goede les zit? Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u het beste even mailen naar help@pharmatech.nl.