Veelgestelde vragen
Over onze trainingen en het PharmaMT account
Vragen over mijn PharmaMT account
Hoe kom ik bij mijn accountgegevens?
Log in op www.pharmamt.nl/login en klik links bovenin op ‘mijn gegevens’. Hier kun je je gegevens inzien en eventueel wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Onderaan de inlogpagina (www.pharmamt.nl/login) staat een optie ‘wachtwoord vergeten?’. Als je hierop klikt, ontvang je een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Het kan soms even duren voordat de e-mail binnenkomt. Tip: check ook de spam-folder.
Kan ik iets voorbereiden voor de training?
Al onze trainingen zijn zo gemaakt dat dit niet nodig is. Indien voorkennis of en andere training ter voorbereiding noodzakelijk is, wordt dit vermeld in het trainingsprogramma op onze website.
Waar vind ik de geüploade documenten na het volgen van een training?
Log in op www.pharmamt.nl/login en klik dan op ‘mijn documenten’. Je ontvangt een e-mail als de documenten zijn klaargezet.
Vragen over onze open (standaard) & incompany trainingen
Hoe zie ik of er nog plek is voor een training?
Zolang er op de website geen ‘vol’ achter een training staat, is er nog plek. Indien de training vol is, stuur een mail naar info@pharmatech.nl voor plaatsing op de wachtlijst. Als er een plek vrijkomt nemen wij contact met je op.
Ik ben op zoek naar een training over een onderwerp dat niet door jullie aangeboden wordt.
We kunnen een training op maat geven. Neem contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden voor een incompany training.
Ik heb geen bevestiging van mijn inschrijving gekregen.
Het kan zijn dat de e-mail in de spam-folder terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan een e-mail naar info@pharmatech.nl. Dan kunnen we controleren of de inschrijving bij ons is binnengekomen.
Hoe weet ik welke training geschikt is voor mij of mijn collega’s?
In de lijst met trainingen (https://www.pharmatech.nl/training/trainingsaanbod/) kan je op ‘meer lezen’ klikken om meer informatie over de training te verkrijgen. Heb je daarna nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Wat is het maximum aantal deelnemers voor een training?
Voor de meeste trainingen in Hoevelaken geldt een maximum van 14 deelnemers. Bij de praktisch ingerichte trainingen is dit soms minder. Je vindt dit bij iedere training terug onder het kopje Praktische informatie als je op de knop ‘meer lezen’ klikt.
Hoe weet ik of een training doorgaat?
Ongeveer 2 weken voorafgaande aan de training versturen wij een definitieve uitnodiging met verdere praktische informatie. Hiermee bevestigen wij dat de training definitief doorgaat.
Kan een training worden afgestemd op ons bedrijf?
Ja, wij kunnen een training op maat geven. Neem contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden voor een incompany training.
Kan ik mijzelf tegelijkertijd met een collega aanmelden voor een training?
Ja, dat is mogelijk. Ga naar de gewenste training en klik op ‘inschrijven’. Vervolgens kun je via ‘klik hier om meerdere personen in te schrijven’ de gegevens van jezelf en de desbetreffende collega in te vullen.
Hoe lang is mijn bewijs van deelname/certificaat geldig?
In principe is er geen verjaringsdatum. Wel is het goed om je kennis up-to-date te houden. Wij raden aan om eens in de 2 jaar de training (of, indien mogelijk, een follow-up) te volgen.
Is jullie trainingslocatie in Hoevelaken met het openbaar vervoer te bereiken?
Ja, zowel de bushalte ‘Julianalaan’ als de bushalte ‘Bedrijventerrein Hogenbrink’ liggen elk op 250 meter loopafstand. (Station Hoevelaken ligt op 1,8 kilometer afstand.)
Kan ik mijn inschrijving voor een training annuleren?
Voor het annuleren van inschrijvingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Je kunt deze ook in de footer van onze website vinden. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.